2011. január 27.

David Lynch videó pályázat

David Lynch úgy látszik nem ismeri az alkotói válság kifejezést. A híres művész a tavalyi Dark Night of the Soul projektben zenei és a vizuális téren is megmutatta, hogy bőven van még benne spiritusz. Annyira, hogy idén már saját lemezzel jelentkezik, amiről két dal egy ideje meghallgatható az interneten.

Az egész albumhoz már most, előzetesen elég komoly reklámkampány társul. Nem csak, hogy a két dalból egy rakás remix verzió készült, előrendelhető többféle igen mutatós kiadás, és kiírtak egy pályázatot is, ahol a nyertesek alkotásai lesznek a két dal hivatalos klipjei. A verseny idő közben le is zajlott, és a két nyertes Arnold de Parscau, aki a Good Day Today-hez, a másik pedig Tamar Drachli, aki az I Know című dalhoz készített videót. A győztesek alább, több másik videó pedig itt megtekinthető. Érdekelne, ki mit gondol róluk, véleményeket kommentben várunk.


Arnold de Parscau - Good Day Today



Tamar Drachli - I Know



Megosztás Facebookon ! Megosztás MySpace-en ! Megosztás Google Readerben ! Blog Feed !

3 hozzászólás:

Aurvandil írta...

Nem ismertem egyiket se, az elsőben a videó jópofa, jó a végén a csattanó, látszik, hogy nem vérprofi, de nem zavaró, ez a zene viszont Lynchtől meglepő és meglehetősen unalmas.

A másodikban a zene remek, megszokott mákonyos D.L., de a klip szerintem elég sablonos, hiába a szép "filmes" digitális színezés, nem tartja fenn az érdeklődésem az alapötlet négy percen keresztül.

Megnéztem az általad linkelt oldalon több videót is, szerintem méltatlanul nyert a fenti kettő, ezt én személy szerint sokkal jobban élveztem: http://genero.tv/watch-video/12338/#

Hát nagy vita nem fog kialakulni róluk itt, de azért akinek van kedve kommenteljen már.

ezerve írta...

Nekem még nem volt időm megnézni az összeset, pont el kellett mennem, mikor megtaláltam ezt a pályázatot. Az első videó nekem is tetszik, bár nem az igazi. A dalt meg sokadik hallás után kezdem egészen megkedvelni. Második videó elég érdektelen, nem is értettem, hogy nyerhetett ez. Nem tudom mondjuk milyen a felhozatal, hazamentem mindenképpen megnézem őket, és írok hosszabb véleményt.

Aurvandil írta...

Vannak jók, dehát képtelenség negyvenszer meghallgatni ugyanazt a számot csak a videó kedvéért :)

Megjegyzés küldése

Írj nekünk hozzászólást! Nem kell regisztrálnod hozzá, megteheted a Név/URL-címet kiválasztva a legördülő menüben alul. Mi arra bátorítanánk, hogy így szólj hozzá, ne Névtelenül. Kösz!